Meno pardavimas ne vien galerijoje

Laikai, kai menininkai galėjo pardavinėti darbus tik galerijose, jau yra praeitis. Šiais laikais nuolat įvairiose šalyse,skirtingose platformose vyksta elektroniniu parduotuviu kurimas, skirtas tikslingai meno darbų pardavimams.

Galerijos statusas seniau ir dabar

Meno kūriniaiInternetas visose srityse padarė daug pakeitimų, ypač gražiai pasikeitė tokios sritys, kurios buvo vadinamos privilegijuotomis. Pavyzdžiui, mene seniau būdavo labai sudėtinga situacija, daug konkurencijos, o kaip išgarsėti ir iškilti buvo konkrečios ir aiškios struktūros, kurias pažeisti ir sutrikdyti buvo labai sunku. Autoriai turėjo žut būt brautis į galerijas, nes tik nuo jų prasidėdavo statusas. Tik patekę į galeriją autoriai galėjo tikėtis būti pastebėti, o iš ten galėjo vykti ir pirkimai. Kai kurie vyresni autoriai dar ir dabar galvoja, kad svarbiausias dalykas, rodant ir parduodant meną, galerija yra pirmasis prieangis į šlovę bei sėkmę, o kartu ir jos viršūnė. Tačiau visos galerijos šiais laikais fiksuoja itin susilpnėjusį lankytojų srautą. Visi jaučia, kad į galerijas ateina mažiau žmonių. Gal dėl greito gyvenimo tempo ir persisotinimo įvairiausia informacija, kurios aplink yra labai daug. Ji skaitmeniniais būdais mus visą laiką džiugina ir vilioja, ir mūsų besotišką smalsumą tampa sunku patenkinti. Taip pat galbūt į galerijas ateina mažiau žmonių ir todėl, kad meno kūrinius dažnai galima pamatyti skaitmeniniu būdu kur nors internete, o taip pat ir nusipirkti elektroninėse parduotuvėse.

Prekyba internete

Be abejo, kad internetinių elektroniniu parduotuviu kurimas yra pelningas dalykas beveik bet kurioje verslo srityje. Meno srityje tokios parduotuvės suteikia labai daug. Kodėl? Visų pirma, jos keičia statusą. Pagalvokite, kiek daug menininkų gali išlikti nepastebėti ir pamiršti, o iškelti tik tie, kurie labai patinka galerijų savininkams. Todėl internetinė prekyba meno kūriniais palengvina menininkų kelią ir apskritai sukuria galimybę būti menininku, kuris labiau priklauso pats nuo savęs ir nuo savo vartotojų, o ne konkrečių mokytojų ir savininkų. Priklausomai nuo to, kokie yra parduotuvės veikimo principai, darbus reitinguoti ir iškelti pardavimams gali tiek elektroninės parduotuvės administratoriai, tiek patys parduotuvės lankytojai. Pardavinėjimai gali būti ir aukciono būdu, ir visada esant stabiliai kaina. Taip pat net ir neprekiaujant jau yra gerai papulti į prekių katalogą ir jame tiesiog būti kaip darbų pavyzdžiais, kuriuos nors ir nepirkdami, bet pamato lankytojai. Tai didina žinomumą.

Gražina

Gražina paskelbė 128 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>