10 geriausių papildų, kurie padidins jūsų našumą

Kreatinas

AmbicijaKreatinas yra efektyviausias natūralus našumo stiprintojas rinkoje. Šie junginiai didina raumenų masę, jėgą ir ištvermę, taip pat pagreitina atsigavimą tarp treniruočių. Kreatinas taip pat gerina kraujo pritekėjimą į raumenis, o tai didina aerobinį pajėgumą ir padeda maksimaliai išjudinti save bet kokio pratimo metu. ambicija.eu – kokybiški maisto papildai sportui. Tačiau geriausias dalykas apie kreatinas yra tai, kad jas vartoti visiškai saugu ir nėra jokio šalutinio poveikio, susijusio su jų vartojimu. Dėl šių priežasčių kreatinas yra papildas numeris vienas sportiniam darbingumui didinti.

Išrūgų baltymai

Išrūgų baltymai yra dažniausiai vartojamas maisto papildas pasaulyje. Tai puikus aminorūgščių, skatinančių raumenų augimą ir jėgą, šaltinis. Atlikus naują tyrimą nustatyta, kad žmonėms, vartojusiems išrūgų baltymų papildų, labai padidėjo raumenų augimas, jėga ir riebalų deginimas. Išrūgų baltymai taip pat yra puikus aminorūgščių, skatinančių raumenų augimą ir jėgą, šaltinis. Nauju tyrimu nustatyta, kad išrūgų baltymų papildus vartojusių žmonių raumenų augimas, jėga ir riebalų deginimas labai padidėjo. Tačiau išrūgų baltymai geriausiai didina darbingumą fizinio krūvio metu. Išrūgų baltymus organizmas greitai įsisavina ir juos raumenys akimirksniu panaudoja kaip energijos šaltinį. Tai sumažina nuovargį ir leidžia ilgiau sportuoti didesniu intensyvumu.

Beta alaninas

Beta alaninas yra vienas populiariausių papildų, skirtų sportiniams rezultatams didinti. Tyrimais įrodyta, kad beta alaninas, vartojamas prieš treniruotę, gali sumažinti raumenų nuovargį net 22 %, o tai reiškia, kad galite treniruotis ilgiau. Šis poveikis gali išlikti iki penkių valandų po papildo vartojimo. Šie rezultatai yra panašūs į tuos, kurių pasiekiama vartojant kofeiną, tačiau beta alaninas rečiau sukelia šalutinį poveikį. Taip pat manoma, kad beta alaninai gerina protinį susikaupimą, o tai gali turėti didelę įtaką jūsų darbingumui.

Acetil-L-karnitinas

Acetil-L-karnitinas yra natūralus aminorūgščių junginys, kuris, kaip įrodyta, didina sportinį pajėgumą. Tyrimai parodė, kad vartojant acetil-L-karnitino papildus galima pagerinti aerobinį pajėgumą ir sumažinti nuovargį. Manoma, kad acetil-L-karnitinas tokį poveikį daro didindamas kraujo pritekėjimą į raumenis. Įrodyta, kad dėl to mažėja nuovargis ir ilgėja laikas, kurį galite sportuoti, kol pajusite nuovargį. Acetil-L-karnitino papildai taip pat gali sumažinti amoniako kiekį kraujyje, o tai gali padėti greičiau atsigauti po fizinio krūvio.

Kofeinas

Kofeinas yra viena iš labiausiai žinomų ir paplitusių rezultatus gerinančių medžiagų. Įrodyta, kad jis didina aerobinį pajėgumą, mažinanuovargį, gerina dėmesio koncentraciją ir kelia nuotaiką. Kofeinas taip pat gali padidinti sudeginamų riebalų kiekį, o tai puikiai tinka norintiems numesti svorio. Kofeinas siejamas su keliais šalutiniais poveikiais, įskaitant padidėjusį kraujospūdį, širdies plakimą ir medžiagų apykaitos pagreitėjimą. Tačiau vartojant mažesnes dozes galima gerokai sumažinti šių šalutinių poveikių pasireiškimo tikimybę. Kofeinas taip pat gali būti derinamas su kitomis medžiagomis, siekiant padidinti jų veiksmingumą.

Gražina

Gražina paskelbė 646 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>