Naujienlaiškių remarketingas

Remarketingas tai skaitmeninė rinkodara, kuri vartotojams pakartotinai primena apie prekes ar paslaugas internete. Remarketingas kuriamas konkrečiai svetainei internete, kuri jau turi lankytojų srautą. Tikriausiai kiekvienas iš mūsų pastebime, kad užėjus į kažkokią parduotuvę internete ir pasidomėjus konkrečiomis prekėmis, vėliau naršydami gauname priminimą apie tas prekes, kartais su nuolaidos pasiūlymu. Kai kurie rinkodaros specialistai sako, kad remarketingo dėka galima pasiekti 90 % svetainės lankytojų, iš kurių 50 % tampa potencialiais pirkėjais.

Vienas iš būdų, kaip vykdyti remarketingą yra naujienlaiškiai. Prieš tai reikėtų turėti duomenų bazę su elektroniniais adresais žmonių, kurie užsiregistravo naujienlaiškiui. Didesnių elektroninių parduotuvių savininkai puikiai išnaudoja naujienlaiškių marketingą, nuolat primindami buvusiems klientams ir užsiregistravusiems e-parduotuvių lankytojams apie akcijas, siūlydami nuolaidų kodus ar kviesdami peržiūrėti naujausias prekes. Tikriausiai esame užsiregistravę ne vienam naujienlaiškiui ir žinome, kaip viliojančiai kartais atrodo 20 % nuolaidos ir kiti pasiūlymai.

Kaip surinkti adresus naujienlaiškių siuntimui?

Be abejo, naujienlaiškių remarketingas prasideda nuo duomenų bazės. Pritraukti žmones registracijai nėra kažkas labai sudėtingo, dabar yra daug platformų internete, kurios padeda tai padaryti. Taigi, tereikia į interneto svetainę įdėti registracijos naujienlaiškiams formą su naudingu pasiūlymu. Pavyzdžiui, dažnai naudojami registracijos pasiūlymai: „Užsiregistruokite ir gaukite 10 % nuolaidą pirmam pirkiniui“, „Registruokitės ir gaukite naujausius pasiūlymus“, „Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite kuponą papildomai nuolaidai“. Tokią registracijos formą lengva sukurti su vivasend.lt naujienlaiškių siuntimo platforma. Klientui perkant prekę internetu taip pat reikėtų jo paklausti ar sutinka gauti naudingus pasiūlymus į elektroninį paštą.

Remarketingą paprasta atlikti su šiuolaikiškomis priemonėmis

Surinkus elektroninių laiškų duomenų bazę jau galima vykdyti remarketingą. Reikėtų reguliariai siųsti naujienlaiškius su įvairiais pasiūlymais, naujų prekių asortimento nuotraukomis. Paruošti gerą, patrauklų naujienlaiškį taip pat nesudėtinga su šiuolaikiškomis priemonėmis. Galima pasinaudoti, kad ir ta pačia „Vivasend“ platforma, kuri leidžia greitai įkelti nuotraukas su aprašymais tiesiai iš e-parduotuvės ar kitų šaltinių internete. Remarketingas efektyviausias kai atliekama duomenų analizė. Taigi, išsiuntus naujienlaiškį verta atlikti analizę ir sužinoti, kokios laiškų formos, pasiūlymai atveda daugiausiai pirkėjų į e-parduotuvę.

Gražina

Gražina paskelbė 471 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>