Socialiniai tinklai, reikalingi Jūsų verslui

Pastebėję, kad kažkur galima įsigyti Youtube PVA Accounts, susimątysite: kam kažkur to gali reikėti? Tačiau atsakymas yra keistas bei įdomus: iš tiesų, socialinių paskyrų profilių gali reikėti verslo aplinkai, iš visų jėgų besistengiančiai palaikyti gerą vardą apie save. Kam reikalingos kokios paskyros?

Youtube – vaizdo įrašams skleisti

Youtube paskyrosVadinamieji „viral video“ yra tai, kas išplinta internete labai greitai. Dažniau populiarėja tarp žmonių, kurie daugiau laiko naudojasi kompiuteriu, o ne kitu išmaniuoju įrenginiu, nes naudojant kompiuterį patogiau matyti video ir girdėti jį lydintį garsą. Taip pat vaizdo įrašai yra interaktyvi priemonė patraukti žmonių dėmesį. Kai kurie video sėkmingai sklinda pačioje Youtube platformoje, kitiems prireikia ir pagalbos iš šalies. Tenka tuos video reklamuoti kituose socialiniuose tinkluose. Kartais pradžią padaro ir nusipirkti keli Youtube profiliai, su kuriais tinkamai pakomentavus, galima atkreipti dėmesį į reklamuojamą video ir pakelti jo reitingą.

Facebook – komunikuoti ir net pardavinėti

Viena populiariausių priemonių socialinėse medijose dabar yra Facebook. Šis socialinis tinklas subūrė labai dideles žmonių grupes ir leidžia padaryti tikrai nemažai dalykų. Kone kiekvienas verslas turi turėti savo socialinę paskyrą Facebook tinkle. Čia gausu įvairių specialiai verslui pritaikytų priemonių, leidžiančių efektyviai pasiekti potencialią auditoriją. Taip pat galima ir mokėti už paslaugas, bet visada svarbiausia yra kokybiškas turinys. Facebook aplinkoje galima komunikuoti tiesiogiai su auditorija, išlaikyti gerus santykius, reklamuoti savo naują produkciją, dalintis naujienomis, organizuoti konkursus ir kitaip patraukti dėmesį. Dažniausiai kiekvienas verslas turi bent po 1 Facebook paskyrą administruojantį žmogų, o su didesnėmis kompanijomis dirba ištisos komandos ir šiam reklamos būdui galbūt praleidžia daugiausia pinigų.

Instagram – užkariauti vaizdais

Ne kiekvienam verslui tinka Instagram socialinis tinklas, kuriame žmonės tiesiog dalijasi vaizdais. Tai tinka ne kiekvienam dėl to, kad čia karaliauja gražūs vaizdai. Jeigu verslas iš tiesų nėra stiprus vizualinėje pusėje, galbūt jam ir nebus lengviausia įsibrauti būtent į šią komunikacijų nišą. Tačiau tuomet galima išbandyti kitokius dalykus. Pinterest veikia kiek kitaip, tačiau taip pat labiau tiks verslui, turinčiam stiprią vizualinę pusę.

Twitter – tiks ir verslo komunikacijai

Įdomu tai, kad Twitter taip ir netapo pačiu populiariausiu tinklu Lietuvoje, tačiau jis yra tikrai populiarus visame pasaulyje. Kadangi ten taupomas laikas, yra ribojami simboliai ir kiti parametrai, čia galima labiau kontaktuoti su tikslinga verslo aplinka, žmonėmis, kurie tikrai vertina kokybę bei labiau taupo laiką.

Gražina

Gražina paskelbė 199 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>