Pirmiausia sukurkite scenarijų
Nesvarbu, ar kuriate naujo produkto ar paslaugos reklamą, ar TV laidos anonsą, pirmiausia turite parašyti scenarijų. Scenarijuje aprašomos įvairios scenos, kurias norėsite nufilmuoti, ir paaiškinama žinutė, kurią norite perduoti. Jis turėtų būti parašytas natūralia kalba ir jame turėtų būti visi reikalingi garso efektai. Scenarijuje taip pat turėtų būti visa reikalinga informacija apie aktorius ir jų dialogus. Jei kuriate televizijos reklamą, galbūt norėsite parašyti visą scenarijų, t. y. išsamų istorijos, kurią norite papasakoti, planą. Televizijos reklamos apipavidalinimas paprastai būna nuo vieno iki trijų puslapių ilgio ir naudojamas norint pristatyti savo idėją reklamos agentūrai. Reklamuotojai naudoja scenarijus, nes jie naudingi keliais būdais. Pirma, jie užtikrina, kad nepamiršite jokių svarbių detalių. Antra, jie užtikrina, kad kiekvienas filmavimo aikštelėje žinotų savo vaidmenį. Trečia, jie padeda susitelkti į tikslą. Ketvirta, jie palengvina galutinės reklamos redagavimą. Reklamos gamyba ir specailisto patarimai.
Stebėkite laiką ir biudžetą
Kaip prodiuseris, esate atsakingas už tai, kad stebėtumėte laiką ir biudžetą. Tai reiškia, kad turite žinoti, kiek laiko užtrunka nuvykti iš taško A į tašką B, ir žinoti, kiek pinigų turite išleisti viskam – nuo darbuotojų atlyginimų ir vietų nuomos iki rekvizito ir įrangos. Kurdami reklamą ar televizijos laidą turite nepamiršti šių dviejų dalykų ir pranešti klientui ar agentūrai, jei artėjate prie termino ar biudžeto ribos. Kartais gali tekti iš naujo įvertinti gamybos grafiką arba išbraukti tam tikras scenas ar rekvizitus, kad neviršytumėte biudžeto. Nepamirškite išlikti lankstūs, nes kartais pasitaiko netikėtumų. Spausdinimo paslaugos ir pakuotės, kurias verta gaminti. Sužinokite paslaugos kainą.
Įdarbinkite komandos narius
Prieš pradėdami fotografuoti, turite nuspręsti dėl komandos narių, kurie kurs skelbimą. Priklausomai nuo to, ką norite nufilmuoti, galbūt norėsite samdyti aktorius arba į skelbimą įtraukti tam tikrus savo darbuotojų narius. Jei norite samdyti aktorius, kurie vaidintų jūsų skelbimo personažus, turite samdyti kastingo režisierių ir agentūrą, kuri specializuojasi šiam tikslui ieškant aktorių. Jei norite į skelbimą įtraukti savo darbuotojus, turite nuspręsti, ar norite samdyti statistus, ar tam tikrus darbuotojus įtraukti į pagrindinius vaidmenis.
Filmuokite reklamą
Turėdami scenarijų, išnagrinėję reklamos scenarijų ir pasirinkę komandos narius, galite pradėti filmuoti. Priklausomai nuo kuriamos reklamos tipo, galite filmuoti filmavimo aikštelėje arba realioje vietoje. Filmavimo aikštelė – tai iš anksto paruošta vieta, kurioje sukonstruota visa scena ir naudojami rekvizitai, kad būtų sukurta tikroviška aplinka. Rinkdamiesi vietą reklamai, turite nepamiršti, kad jums reikia vietos, kuri būtų prieinama filmavimui, taip pat vietos, kurioje filmavimas netrukdytų kitiems. Taip pat turite žinoti apie visus teisinius apribojimus, kurie gali būti taikomi filmuojant tam tikrose vietose.